Megas Yeeros: Πρωτοπόρος μονάδα επεξεργασίας τροφίμων, χαράζει τον δρόμο με μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

MEGAS YEEROS: ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΧΑΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ.

H Megas Yeeros από την πρώτη στιγμή της πανδημίας έθεσε σε προτεραιότητα την προστασία της υγείας τόσο των εργαζομένων της όσο και των πελατών της. Γι’ αυτό, άμεσα η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων συντόνισε μια σειρά από ενέργειες με ΣΤΟΧΟ την απρόσκοπτη λειτουργία των παραγωγικών της μονάδων, σε Ελλάδα και Αμερική, καθ’ όλη την περίοδο της πανδημίας, ακόμη και όταν μπήκαν σε εφαρμογή πιο αυστηρά μέτρα, όπως το lockdown της Αττικής.  Η Megas Yeeros προσάρμοσε τη λειτουργία της, υιοθετώντας στο ακέραιο τις Οδηγίες και τις Διατάξεις περί Πανδημίας, ώστε να μπορούμε σήμερα να μιλάμε για μια ΠΡΟΤΥΠΗ μονάδα επεξεργασίας τροφίμων.

Ο Οκτώβρης του 2021 βρίσκει το σύνολο του προσωπικού μας που μπορούσε να εμβολιασθεί, να έχει ήδη ολοκληρώσει τον εμβολισμό. Για ένα μικρό ποσοστό όσων, είτε νόσησαν είτε διαθέτουν ιατρική βεβαίωση απαλλαγής από το Εμβόλιο, εφαρμόζονται όχι μόνο τα προβλεπόμενα από τη Νομοθεσία μέτρα, αλλά και επιπλέον rapid test, που διεξάγονται στο εργαστήριο από το Τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου, τα έξοδα των οποίων καλύπτονται πλήρως από την εταιρεία.

Από την έναρξη της διαδικασίας εμβολιασμού οι εργαζόμενοι παρακινήθηκαν να συμμετάσχουν σε αυτή και μάλιστα με κίνητρα επιβράβευσης.

Ήδη από τον Ιούλιο – και καθώς το κύμα της πανδημίας εξαπλωνόταν – ζητήθηκε από τους  εργαζόμενους να προσκομίσουν το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή ιατρικό έγγραφο που δικαιολογεί τον αποκλεισμό τους από τη διαδικασία. (π.χ. Πιστοποιητικό Νόσησης). Μέχρι να ολοκληρωθεί ο εμβολιασμός όλων, με  απόφαση της εταιρείας επιτρεπόταν η είσοδος μόνο σε προσωπικό που θα υπόκειται σε rapid/self-test δυο φορές την εβδομάδα.

Φυσικά, πέρα από τον εμβολιασμό η εταιρεία έβαλε σε ισχύ πλάνο ενεργειών για την αντιμετώπιση Πανδημίας, σύμφωνα με τις διαδικασίες που περιγράφονται στο Εγχειρίδιο του  Συστήματος Διαχείρισης της Υγείας των Εργαζόμενων. Πιο συγκεκριμένα:

Η εταιρεία όρισε ως απαράβατο κανόνα την επιστροφή του εργαζομένου στην εργασία του, μετά από την περίοδο της καλοκαιρινής άδειας, μόνο με την επίδειξη του αποτελέσματος μοριακού τεστ για την ανίχνευση του ιού. Για τον σκοπό αυτό συνεργάσθηκε με εξωτερικό διαγνωστικό κέντρο, για την επιβεβαίωση της αξιοπιστίας του αποτελέσματος.

Η πρόσβαση στο εργοστάσιο για εργαζόμενους και επισκέπτες είναι απολύτως ελεγχόμενη. Στην είσοδο, για τους επισκέπτες γίνεται καταγραφή των στοιχείων και θερμομέτρηση. Επίσης, δίνονται οδηγίες για την υποχρεωτική χρήση της μάσκας σε όλους τους χώρους.

Το προσωπικό της εταιρείας εισέρχεται από την κεντρική είσοδο με χρήση μαγνητικής κάρτας, ενώ για τους υπόλοιπους επισκέπτες έχει τοποθετηθεί θυροτηλεόραση. Η γραμματεία είναι υπεύθυνη να κάνει τον απαραίτητο έλεγχο και να κατευθύνει τον επισκέπτη ώστε να μην κινείται στον χώρο άσκοπα.

Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, στα γραφεία αλλά και σε κάθε τμήμα της παραγωγής έχει τοποθετηθεί απολυμαντικό διάλυμα χεριών. Επίσης, το τμήμα καθαρισμού έχει εφοδιαστεί με κατάλληλα απολυμαντικά προϊόντα για επιφάνειες και ανάλογο εξοπλισμό, για την εξυγίανση του χώρου 24 ώρες το 24ωρο.

Κάθε εβδομάδα γίνεται, πέραν του γενικού καθαρισμού, βάση πλάνου και απολύμανση από εξειδικευμένο συνεργείο με χρήση εκνεφωτή.

Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική για όλους τους εργαζόμενους ή επισκέπτες στην Κεντρική Μονάδα.

Οι εργαζόμενοι προσέρχονται στην εργασία τους τμηματικά, αποφεύγοντας τον συνωστισμό, ενώ τα διαλείμματα που κάνει το προσωπικό της παραγωγής πραγματοποιούνται χωριστά για κάθε τμήμα.

Προσωπικό, του οποίου η παρουσία δεν είναι απαραίτητη, μπορεί να εργασθεί και από το σπίτι.

Για καθαρά προληπτικούς λόγους, αλλά και για να είμαστε σίγουροι ότι δεν υπάρχει έστω και ασυμπτωματικός, θετικός στον ιό, εργαζόμενος, αποφασίσθηκε η εταιρεία να συνεργασθεί με εξωτερικό ιατρικό διαγνωστικό κέντρο, όπου μετέβησαν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι για μοριακό τεστ, ώστε να διασφαλίσουμε ότι στο εργοστάσιο δεν υπήρξε θετικό κρούσμα μέχρι τη δεδομένη στιγμή, που ξεκίνησε η εφαρμογή των μέτρων.

Ειδικά για τους πελάτες μας, έγινε συντονισμένη προσπάθεια για την οργάνωσή τους, ώστε να υλοποιήσουν τις νομικές απαιτήσεις που αφορούν την Εστίαση, με τη συνδρομή του Τμήματος Διαχείρισης Ποιότητας και του Τμήματος Ανάπτυξης και Εκπαίδευσης πελατών. Οι πελάτες μας, παρά τη γενική αναστάτωση που έφερε ο ιός και η πανδημία, ενημερώθηκαν εγκαίρως για τις ενέργειές τους σε συμμόρφωση με τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας.

Η πανδημία αύξησε κατακόρυφα τις πωλήσεις  με παράδοση κατ’ οίκον.  Οι καταναλωτές αισθάνονταν μεγαλύτερη ασφάλεια να αγοράσουν ένα γεύμα που θα τους παραδοθεί προστατευμένο σε πακέτο, τηρώντας στο ακέραιο όλους τους Κανόνες Υγιεινής και Ασφάλειας.

Για τον σκοπό αυτό η Μέγας Γύρος διένειμε στους πελάτες της μονόφυλλο με οδηγίες και χρήσιμες συμβουλές που αφορούν τη διανομή ετοίμων γευμάτων.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα προληπτικά μέτρα, όπως αυτά περιγράφονται παραπάνω, είμαστε βέβαιοι ότι η Megas Yeeros μπορεί να συνεχίσει απρόσκοπτα την λειτουργία της σε  ένα προστατευμένο περιβάλλον για τους εργαζόμενους και σύμφωνα με τις απαιτήσεις ενός  αυστηρά δομημένου Συστήματος  Διαχείρισης της Ασφάλειας των  προϊόντων.

Άλλωστε η ΥΓΕΙΑ μας είναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ !

 

Μουμτζίδου Κορίνα

Υπεύθυνη Διαχείρισης Ποιότητας

MSc Τεχνολόγος Τροφίμων